Restauratie.

Mijn eerste brommer was een Zundapp Bergsteiger uit 1973. De heb ik gekocht van een man die er niet meer aan toe kwam om deze verder op te knappen. Het chroom werk was alleen gedaan en voor de rest zat alles in kratten. De brommer heb ik dus moeten opbouwen vanuit een documentatie die ik erbij kreeg. Deze brommer is momenteel in A staat. Het is een vrouwen brommer en mijn vrouw maakt er nu gebruik van met mooie zomerse dagen



Mijn tweede brommer was een Puch MS 50 uit 1956. Deze heb ik weer aan de praat gekregen en weer compleet gemaakt met originele onderdelen. Er was een hoop al aan veranderd wat niet origineel was. Deze is momenteel nog wel zonder kenteken.

Mijn derde brommer was een Peugot BB uit 1971. Daar alleen een kleine beurt aangegeven en rijden maar! Deze is ondertussen verkocht aan de Peugot garage in Voorthuizen. Daar staat deze nu als pronkstuk bij de Oldtimer verzameling.

Mijn vierde brommer was een Puch Maxi uit 1969. Frame gekocht met kenteken en zonder motorblok. Ik had nog een Donner Maxi staan, daar heb ik het motorblok uit gehaald en deze is gereviseerd en eronder gezet. Deze heb ik ondertussen ook verkocht.
br> Mijn vijfde brommer is een Puch Rab Imperial VZ50 uit1974. Dit is een project waar ik momenteel nog mee bezig ben.

Mijn zesde brommer is een Berini M21, ook de kachelpijp genoemd, dit is een zeldzame brommer. Deze is gerestaureerd en aan het lopen gekregen, chroom gepoetst en gepolijst. Via deze klant doe ik nu ook een Berini M21 Plu4.

Daarnaast heb ik een aantal motors gepoetst en gepolijst. Momenteel ben ik met AWO Simson uit 1953 bezig. Dit is een Oost Duitse restauratie project.


Mocht je nog iets hebben staan,

Laat het me weten!

Loading